+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 14-15 czerwca 2012 r. w Piechowicach odbyła się IV Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na wyniki jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_31 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_32 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_33
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_34 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_35 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_36
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_37 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_38 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_39
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_40 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_41 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_42
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_43 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_44 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_45
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem