|
|
|
|
|
|
|
2005 |
|
|
W dniu 16 listopada 2005 roku odbyła się konferencja naukowa „ Zarządzanie jakością i środowiskiem”. Konferencję organizowała Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem
przy współudziale Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz PMPoland w Jeleniej Górze.
|
|
|
Nowe wydawnictwo: A. Zielińska (red.),
Natura 2000 w Euroregionie Nysa.
Celem poniższej publikacji jest dostarczenie osobom odpowiedzialnym za obszary Natura 2000 narzędzia, które pozwoli im zapoznać się z problematyką prawną, sporządzić plany ochrony, gospodarowania, monitorowania i zarządzania tymi obszarami.
|
|
|
W dniach 19-21 października 2005 roku w Piechowicach koło Szklarskiej Poręby odbyła się
ogólnopolska konferencja naukowa pod hasłem „ Edukacja dla ekorozwoju”. Konferencję organizowała Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem oraz Europejskie Stowarzyszenie Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych.
|
|
|
|
|
|
|
Nowe wydawnictwo: T. Borys (red.), Wskaźniki zrównoważonego rozwoju.
Książka jest skierowana do wszystkich środowisk współdziałających solidarnie we wprowadzaniu w życie nowego paradygmatu rozwoju, który powinien zapewnić wysoką jakość życia poprzez zrównoważoną ochronę kapitału przyrodniczego, ludzkiego i kapitału wytworzonego przez człowieka...
|
|
|
|
28 maja 2005 r. odbyła się uroczystość wręczenia ceryfikatów
Rozpoczęcie uroczystości wręczenia
certyfikatów oznajmił Pan prof. Tadeusz Borys
za pomocą złotego dzwoneczka.
Po krótkiej ... długiej mowie powitalnej
Pana Profesora głos zabrał dr Piotr Rogala.
W bardzo interesującym wystąpieniu dr Rogala
przedstawił zalety płynące z posiadania wiedzy
i umiejętności auditowania znormalizowanych systemów
zarządzania oraz perspektywy (obiecujące) dla specjalistów z zakresu zarządzania jakością.
A potem były już tylko gratulacje (zasłużone), uściski dłoni (serdeczne) i życzenia
(powodzenia i sukcesów w pracy zawodowej).
W mowie kończącej uroczystość Pan Profesor nakreślił
studentom kończącym swoja przygodę na specjalności zarządzanie
jakością i środowiskiem przyszłość tej specjalności
oraz namawiał do utrzymywania kontaktu z uczelnią.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|