|
|
Konferencja Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości (24-26 października 2010 r.)
|
Zobacz zdjęcia z konferencji |
Pliki
do pobrania:
Program konferencjii
Karta informacyjna
Wymogi edytorskie
Ulotka informacyjna
|
|
|
|
W związku z pojawiającymi się pytaniami informujemy, że możliwe jest zgłoszenie referatów do materiałów konferencyjnych
(będą one wydane w 2011 r. jako prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu)
także przez osoby, które nie będą uczestniczyły w konferencji.
Tematy referatów muszą być jednak zgodne z problematyką konferencji.
Szanowni Państwo,
z przyjemnością zawiadamiamy, że przygotowywana jest III Ogólnopolska Konferencja z cyklu:
Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości, w ramach którego poszczególne sesje
poświęcone są kolejnym kryteriom Modelu Doskonałości EFQM.
Pierwsza konferencja z tej serii odbyła się 2006 r. pod hasłem Przywództwo na rzecz doskonałości. Druga sesja miała miejsce w 2008 r. i dotyczyła
zagadnień związanych z zarządzaniem personelem.
Obecnie zapraszamy na kolejną, która odbędzie się w dniach 24-26 października 2010 r. Tematem jej będzie:
Orientacja na klienta jako
kryterium doskonałości
Uwzględnione zostaną w szczególności takie zagadnienia jak:
definicje i klasyfikacje klientów (w tym rozróżnienie klienta wewnętrznego i zewnętrznego),
czynniki kształtujące zadowolenia klienta, specyfika pewnych grup klientów (np. zaopatrujących
się w sklepach internetowych, studentów wyższych uczelni itp.),
metody badania potrzeb i satysfakcji klientów, uwzględnianie preferencji klientów w planach i działalności organizacji,
dobre i złe praktyki w zakresie kształtowania relacji z klientami, formy prowadzenia dialogu z klientami,
uczciwość i odpowiedzialność w stosunku do klientów,
wpływ systemu zarządzania jakością ISO 9001 na zadowolenie klientów, orientacja na klienta a wyniki finansowe itp.
Organizatorem konferencji jest Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem Jeleniogórskiego Wydziału
Gospodarki Regionalnej i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Przewidujemy, że konferencja zgromadzi około 70 uczestników rekrutujących się z sektora biznesu, sektora administracji publicznej oraz wyższych uczelni.
Jesteśmy przekonani, że atutem konferencji będzie także jej lokalizacja. Odbędzie się ona w przepięknym miejscu Karkonoszy w obiektach konferencyjnych
Hotelu Las w Piechowicach
(dla osób korzystających z publicznych środków komunikacji postaramy się zapewnić transport z i do Jeleniej Góry).
Po konferencji opublikowane zostaną - w formie wydawnictwa zwartego - materiały, przedstawiające jej wyniki merytoryczne.
Bardzo liczymy na Państwa udział w konferencji.
Serdecznie pozdrawiamy i łączymy wyrazy szacunku.
Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego
dr Piotr Rogala
Przewodniczący Rady Programowej
prof. zw. dr hab. Tadeusz Borys
Terminy:
do 31.03.2010 przyjmowane są zgłoszenia na konferencję oraz streszczenia referatów.
do 30.04.2010 rozesłany zostanie II komunikat dotyczący konferencji wraz z informacją o decyzji/propozycji Rady
Programowej odnośnie do formy przedstawienia referatu
(w sesji plenarnej, w sesji tematycznej, w formie posteru)
oraz zgodności tematu referatu z profilem problemowym konferencji.
do 28.05.2010 przyjmowane są opłaty konferencyjne w wysokości 950 zł (opłata ta pokrywa koszt uczestnictwa
w konferencji, materiały pokonferencyjne, wyżywienie, przewidziane imprezy towarzyszące oraz noclegi z 24/25 i z 25/26 października 2010).
Wpłaty należy dokonać na konto BZ WBK 34 1090 1997 0000 0005 2800 0070 z dopiskiem konferencja Orientacja na klienta.
do 30.06.2010 należy przesłać pełny tekst referatu (szczegółowe wymagania edytorskie znajdą się w II komunikacie).
do 03.10.2010 rozesłany zostanie III komunikat dotyczący konferencji.
Konferencja: 24.10.2010 - Przyjazd uczestników, 25.10.2010 - obrady, 26.10.2010 - obrady.
marzec 2011 opublikowanie materiałów pokonferencyjnych (za artykuły w wydawnictwach naszego wydziału autorzy uzyskują 6 pkt.)
UWAGA: W publikacji zamieszczone zostaną wyłącznie te opracowania, które pomyślnie przejdą proces recenzji.
|
Sekretariat
Konferencji
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, WGRiT w Jeleniej Górze
ul. Nowowiejska 3, 58-500 Jelenia Góra
tel. 075 75 38 257
Pliki
do pobrania
NOWY program konferencji
Karta informacyjna
Wymogi edytorskie
Ulotka informacyjna
Poprzednie konferencje z tego cyklu:
2006: Przywództwo na rzecz doskonałości
2008: Zarządzanie personelem jako kryterium doskonałości
Wyszukiwanie
połączenia PKS do stacji Szklarska Poręba
Las PKP do stacji Szklarska Poręba
Dolna Bus na trasie Wrocław-Jelenia
Góra
| |
| |