+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_1 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_2 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_3
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_4 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_5 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_6
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_7 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_8 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_9
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_10 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_11 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_12
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_13 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_14 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_15
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem