+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_153 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_154 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_155
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_156 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_157 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_158
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_159 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_160 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_161
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_162 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_163 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_164
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_165 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_166 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_167
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem