+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_16 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_17 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_18
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_19 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_20 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_21
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_22 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_23 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_24
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_25 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_26 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_28
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_29 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_30 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_31
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem