+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_168 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_169 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_170
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_171 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_172 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_173
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_174 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_175 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_176
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_177 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_178 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_179
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_180 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_181 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_182
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem