+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_091 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_092 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_093
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_94 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_95 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_96
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_097 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_098 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_909
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_100 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_101 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_102
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_103 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_104 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_105
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem