+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_76 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_77 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_78
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_79 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_80 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_81
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_82 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_83 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_84
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_85 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_86 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_87
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_88 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_89 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_90
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem