+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_138 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_139 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_140
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_141 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_142 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_143
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_144 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_145 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_146
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_147 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_148 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_149
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_135 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_136 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_137
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem