+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_46 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_47 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_49
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_49 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_50 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_51
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_52 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_53 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_54
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_55 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_56 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_57
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_58 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_59 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_60
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem