+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_122 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_123 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_124
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_109 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_110 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_111
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_128 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_129 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_130
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_131 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_132 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_133
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_135 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_136 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_137
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem