+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_61 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_62 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_63
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_64 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_65 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_66
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_67 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_68 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_69
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_70 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_71 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_72
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_73 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_74 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_75
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem