+ Aktualności
+ Pracownicy Katedry
+ Publikacje
+ Konferencje
+ Specjalność ZJIŚ
+ KN Oikos
+ Przydatne adresy


Pracownicy
+ Kierownik Katedry
+ Adiunkci

W dniach 24-26 października 2010 r. w Piechowicach odbyła się III Ogólnopolska Konferencja z cyklu Kryteria zarządzania jakością według Modelu Doskonałości. Jej tematem była Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości.


Galeria
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_183 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_184 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_185
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_171 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_172 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_173
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_189 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_190 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_191
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_192 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_193 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_194
średnie średnie średnie
duże duże duże
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_195 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_196 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości 2010_197
średnie średnie średnie
duże duże duże
Do góry | Strona główna | Pracownicy Katedry | Kontakt
Konferencje |   Wybrane publikacje | Specjalność ZJIŚ
Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem